maandag 28 december 2009

Eindverslag 23 dingen

Wat heb je geleerd: Ik ben veel vrijer geworden met de computer, heb veel geleerd. er ging een wereld voor me open.
Wat heeft dit leerprogramma gedaan met jou en de organisatie waar je voor werkt?
Ik weet nu als op het journaal bepaalde begrippen voorbij komen wat het inhoud of ik er op mijn werkplek ook mee ga werken weet ik niet mischien in de toekomst.
Wat waren de dingen die verraste?
Foto's bewerken, Library thing, Google talk- skypen. Hier ga ik zeker mee verder.
Wat kan er worden verbeterd aan 23 dingen?
Veel stukken in het engels dat was wel lastig ook al heb je een vertaalknop. Het was erg tijdrovend maar ja het waren ook 23 dingen.
Vul aan 23 dingen was voor mij een ontdekkingsreis om de computer, zoveel geleerd en met dank aan Bea en de bijna wekelijkse ochtenden waar wij de 23 dingen bespraken en oefenden , heb ik de cursus kunnen volbrengen en dat geeft me nu weer meer tijd voor andere dingen, maar ik ben blij dat het gelukt is.

6 opmerkingen:

  1. Roos, Gefeliciteerd! Goed gedaan hoor!
    Voor jou waarschijnlijk een goed gevoel dat je het toch (samen met..) hebt afgemaakt. Ja ik vond het ook heel fijn om het met de andere collega's samen te doen. Fijn dat je nu vrijer op de computer bent dat is ook mijn ervaring.
    En... of je het nu wel of niet meer gebruikt je hebt veel nieuwe dingen geleerd. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roos hiep hiep hoera we zijn klaar en nu een beetje bijhouden want anders gaat rosanne je voorbij met het computeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal jij nu een tijd overhouden. Heb ik het goed begrepen dat jij, voordat je met 23# begon, je amper bezig hield met internetten en misschien zelfs computeren?
    Petje af, Roos, voor het aandurven, voor het volhouden en vooral voor wat je er voor jezelf uit hebt weten te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Roos. Heel erg hieperdepiep Hoera en Gefeliciteerd. Ik ben een beetje jaloers, want ik zit vast en moet doorzetten. De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar jij hebt het af en dat zal een lekker gevoel geven. Leuk, dat je het met Bea samen kon doen, maar volgens mij lukt het nu ook in je 1tje, zeker als je dingen leuk vindt ben je tot van alles in staat. En zoals Bea aanstipt: het is fijn nog éven alleswetende moeder te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Roos, nog gefeliciteerd met de afronding van de 23 dingen.Ik zal blij zijn als ik ook zover ben. Ben benieuwd of je er nog veel dingen van gaat gebruiken, want wat is er veel te zien he. Groeten Leestje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Roos,

    Leuk dat je zo ennthousiast bent geworden. Ik herken dat zelf ook.
    Proficiat!

    Groetjes van Roseboompje

    BeantwoordenVerwijderen